woensdag 2 februari 2011

TADA de 2de kleurenkaartenteam ronde!!!

Ik heb het niet bij een kaartje gehouden. Ik had zin in een faux boekje te maken. Het is superleuk en supersimpel om te maken :-)


Stempeltjes en papier: Magnolia
Hart en hinges: Tim Holtz
afgekant met Vintage Photo
Tilda:
kleedje: Milled Lavender, victorian velvet
onderbroekje: antique linen
Haar: brushed corduroy, walnut stain
gezicht: antique linen, tattered rose
strik: victorian velvet
Bank: antique linen, victorian velvet en walnut stain



Hopelijk is het volgende keer ook een leuke kleur. Mss een heel uitdagende kleur. Dat zou ik tof vinden.
XOXO

22 opmerkingen:

  1. dag Chiara,
    wat heb je dat weer mooi gemaakt !! superknap ! dankzij jouw deelname, zijn we met z'n 23 deze week !! bedankt daarvoor !
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt.
    Bij mij is ook zo een boekje in de maak.
    Hoop het vandaag af te kunnen maken.
    Alleen is 1 kant van de binnenkant de muizentrapjes die helemaal recht en dat zie je een beetje maar ja.
    Zo zie je dat het zelf gemaakt is he.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is wel heel erg gaaf!workshopje?????
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOhhh Chiara, hoe fantastisch mooi, ik ga helemaal akkoord met Hilde's vraag.
    Groetjes leen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chiara, dat is inderdaad een heel leuk boekje! Ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen :) haha...
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er maar één woord voor "PRACHTIG"
    In het echt is hij nog veel mooier!
    Knap gedaan hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig boekje heb je gemaakt, supermooi.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, die is mooi!!! Prachtige roze bijdrage!

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aan je kaartje te zien, ben jij volgens mij een superromantische ;) Knap gedaan !

    Nog een fijne dag,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chiara,

    Wat een super project heb je gemaakt zeg, wel een leuk project he heb hem zelf ook een keer gemaakt, erg leuk om te doen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Chiara,
    Vandaag wandel ik door roze gekleurde blogs.
    Je boekje is fantastisch mooi geworden.
    Ik heb er ook al enige gemaakt. En vind het super leuk om te doen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartjes-doosje !
    Ik heb hem ook al gemaakt en hij is inderdaad heel leuk te maken!
    Je hebt er erg mooie stempels voor gebruikt en weer heel leuk ingekleurd met de distress !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het ziet er prachtig uit, leuk Tilda op de vintagebank, ziet er super uit,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw,prachtig gewoon!
    Ben meteen volger geworden!
    Groetjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi, romantisch kaartje is het geworden! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. whow! heel mooi en ook nog in het roze!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel, heel, heeeeel mooi jouw kaart-boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, die is suuuuuuper mooi!
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een super gaaf kaartje.
    Ik heb net het patroon opgeslagen om hem te maken.
    Ik ben hier via via gekomen.
    Je maakt mooie kaartjes. Heb mij daarom als volger aan gemeld.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf boek, het is zo'n gaaf eindresultaat.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je bent komen kijken op mijn blog! Ik vind het geweldig! Hopelijk tot een volgende keer.
Xxx
Chiara